هتل رویال سنت هنر (Royal Saint Honore) پاریس
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رویال سنت هنر (Royal Saint Honore) پاریس

هتل رویال سنت هنر یکی از هتل های ۴ ستاره کشور فرانسه و شهر پاریس می باشد. این هتل واقع در مرکز پاریس بوده و کمتر از نیم کیلومتر با موزه لوور فاصله دارد.


جهت اطلاع از پکیج های تور فرانسه با همکاران ما تماس حاصل نمایید : ۸۸۵۴۲۰۹۴-۰۲۱


تمامی اتاق های هتل رویال سنت هنر مجهز به سیستم تهویه هوای می باشند. از جمله امکانات این اتاق ها می توان به دسترسی به wifi رایگان، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره ای، مینی بار و حمام اختصاصی اشاره کرد.

دیوارهای اتاق ها عایق صوتی بوده و از ورود سر و صدای اضافی در هنگام استراحت مهمانان به درون اتاق ها جلوگیری خواهد کرد.

هر روز صبح، صبحانه به صورت بوفه (سلف سرویس) در هتل سرو می شود. مهمانان می توانند صبحانه را در اتاق مخصوص نهارخوری و یا جهت راحتی بیشتر، درون اتاق های خود میل نمایند. همچنین می توانید غذا و نوشیدنی را در رستوران هتل میل نمایید.

میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و خدمات رزرو بلیط را نیز ارائه می دهد. خدمات دیگری شامل لباسشویی و خشکشویی نیز در این هتل موجود است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این هتل Tuileries بوده و با حدود ۲ دقیقه پیاده روی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این ایستگاه دسترسی مستقیمی به جاذبه های گردشگری معروف شهر پاریس نظیر خیابان شانزه لیزه و طاق پیروزی ارائه خواهد داد.

این منطقه برای افرادی که به خرید کردن، خوردن غذاهای لذیذ و بازدید از موزه های در هنگام سفر علاقه مند هستند انتخاب مناسبی است.

تعدادی از برندهای معروف موجود در این منطقه که می توانید از آنها خرید نمایید : Rolex, Cartier, Chanel, Louis Vuitton, H&M

ورود حیوانات خانگی به درون هتل مجاز می باشد.(ممکن است هزینه جداگانه دریافت شود)

کارکنان هتل به ۹ زبان فرانسوی، انگلیسی، چینی، پرتغالی، هلندی، ژاپنی، ایتالیایی، اسپانیایی و آلمانی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به کشور فرانسه و شهر پاریس را دارند می توانند هتل رویال سنت هنر را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر پاریس را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.


 





:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: